DO KOLEJNEGO MECZU DOMOWEGO ZOSTAŁO Trefl Sopot vs WKS Śląsk Wrocław

Kup bilet
Orlen Basket Liga
28 paź

Wystartował Szkolny Basket!

W tym tygodniu wystartowała  kolejna edycja akcji Szkolny Basket – programu organizowanego przez Stowarzyszenie Trefl Pomorze. W pierwszych dwóch lekcjach w tym roku wzięły udział dzieci z klas 4-6 Szkoły Podstawowej nr 2 w Gdańsku, a także uczniowie z Bojana.

Szkolny Basket to akcja mająca na celu promocję koszykówki wśród młodzieży szkolnej – w każdych zajęciach bierze udział ponad 100 uczniów szkół podstawowych. W rolę trenerów wcielają się koszykarze Trefla, a także Kacper Lachowicz, świetnie znany w środowisku koszykarskim jako „Kacpa”. Spotkania mają charakter rywalizacji i wyzwań dla uczniów, którzy sprawdzają swoje umiejętności w kilku konkurencjach. Na koniec każdego Szkolnego Basketu wyłaniana jest najlepsza dziewczynka, a także najlepszy chłopiec.

W dwa dni odwiedziliśmy 200 uczniów z Bojana i Gdańska, z którymi wspólnie rywalizowaliśmy w ramach Szkolnego Basketu. Każda z imprez miała swój wyjątkowy klimat, tworzony przez trenujące dzieci. Myślę, że spotkania z uczniami są wartościowym i ważnym elementem naszej organizacji i tym bardziej cieszę, się, że z koszykarzami Trefla Sopot podczas każdego sezonu odwiedzamy tysiące dzieciaków, nie tylko z Trójmiasta, ale również z całego Pomorza. Wierzymy, że dzięki tym spotkaniom dajemy im trochę energii do codziennych zmagań, a jednocześnie budujemy małą wieź miedzy młodymi ludźmi z naszego regionu, a klubem Trefl Sopot – mówi Kamil Leśniewski ze Stowarzyszenia Trefl Pomorze.

W ciągu dwóch dni ze Szkolnym Basketem z dziećmi z Gdańska i Bojana trenowali zawodnicy Trefla Sopot – Damian Jeszke, Michał Kolenda, Grzegorz Kulka i Jakub Motylewski. Każdy z nich nie tylko pełnił rolę mentora dla uczniów, ale również sam brał udział w rywalizacji podczas ćwiczeń. Na dwóch treningach koszykarze żółto-czarnych spotkali się z ponad 200 dzieci, by zaszczepić im wyjątkową pasję do basketu.

Nasze Drużyny

Sponsor Orlen Basket Liga

Sponsorzy tytularni

Sponsor strategiczny

Partnerzy wspierający i techniczni

Patroni medialni