W rozgrywki 2021/2022 Trefl Sopot wchodzi z nowymi pomysłami! W trakcie sezonu zespołowi będzie towarzyszyć hasło #HelloAgain, zaś nowy layout przygotowany na rundę zasadniczą Energa Basket Ligi oraz rozgrywki FIBA Europe Cup będzie opierał się na motywie podróżniczym. – Mamy nadzieję, że stworzona identyfikacja spodoba się naszym kibicom – mówi Ewelina Majkowska, kierownik marketingu i komunikacji.
Niezmiennie od lat Trefl Sopot przed startem rozgrywek przygotowuje nowe identyfikacje, które promują klub przez wyznaczoną część sezonu. Hasłem ostatnich rozgrywek było „25 lat sopockich emocji”, a przy tworzeniu szaty graficznej klub posługiwał się dwoma layoutami. Pierwszy został przygotowany na rundę zasadniczą, a drugi na fazę play-off. Klub tworzy także nowe identyfikacje na specjalne wydarzenia, takie jak m.in. mecze derbowe oraz turnieje o Suzuki Puchar Polski. Ponadto od czterech lat pierwszej drużynie towarzyszy hasztag „#sercesopotu”.
Również na ten sezon klub przygotował nową szatę graficzną. W tym sezonie grafiki oraz materiały meczowe będą przygotowywane w motywie podróżniczym.
– Reprezentujemy Sopot, czyli najpiękniejszy nadmorski kurort, który jest celem dla wielu turystów, nie tylko z Polski. Dzięki świetniej infrastrukturze Trójmiasta do Sopotu możemy dotrzeć w dowolny sposób, a samo miejsce po prostu zachwyca – uważa Ewelina Majkowska. – W skład layoutu podróżniczego będą wchodziły m.in. mapy, zdjęcia, trasy, pieczątki, pocztówki, a także współrzędne geograficzne. Domem Trefla Sopot jest ERGO ARENA, bo właśnie tutaj rozgrywamy swoje mecze i właśnie dlatego współrzędne geograficzne tego miejsca, czyli 54° 25′ 34″ N, 18° 34′ 48″ E, już teraz są obecne na zdjęciach profilowych w kanałach społecznościowych. Pojawią się one także przy okazji innych projektów. Już teraz mogę zdradzić, że motyw podróżniczy będzie również obecny na naszych strojach meczowych, lecz o szczegółach opowiemy dopiero w momencie ich prezentacji.
– Staramy się podążać za trendami i dopasowywać je do naszej komunikacji – mówi Ewelina Majkowska. Przed inauguracją rozgrywek 2020/2021 dział marketingu Trefla Sopot podjął się przygotowania kolejnej identyfikacji. W najbliższym sezonie naszym hasłem będzie „#HelloAgain”.
„Hello again”, czyli „witamy ponownie”, nawiązuje do powrotu kibiców na trybuny, a także do występu Trefla Sopot w eliminacjach do europejskich rozgrywek po kilku latach przerwy – tłumaczy Ewelina Majkowska. – Wierzymy, że nasza drużyna pokaże się z dobrej strony w FIBA Europe Cup, a ponadto sytuacja pandemiczna zostanie opanowana i będziemy mogli cieszyć się z gry w towarzystwie licznie zgromadzonych kibiców. Brakowało nam ich obecności na trybunach ERGO ARENY i z niecierpliwością wyczekujemy momentu, w którym ponownie razem będziemy przeżywać koszykarskie emocje. Hasło #HelloAgain, ma nieść za sobą radość, wynikającą z tego, że zawodnicy znów będą mogli spotkać się i usłyszeć doping naszych kibiców na trybunach, a także satysfakcję z tego, że klub po kilku latach przerwy znowu zaczyna stawiać kolejne kroki w Europie.