Interesujesz się koszykówką? Masz doświadczenie w obszarach marketingu i komunikacji? Chciałabyś/ chciałbyś spróbować swoich sił w pracy przy sporcie i wpłynąć na rozwój klubu jako marki? Jeżeli trzy razy odpowiedziałaś/ odpowiedziałeś „tak”, to mamy dla Ciebie idealną propozycję! Trefl Sopot poszukuje osoby na stanowisko kierownika marketingu i komunikacji. Aplikacje prosimy kierować na adres: sekretariat@sport.trefl.com. Rekrutacja trwa do 30 lipca.
Zakres obowiązków:
- zarządzanie trzyosobowym działem marketingu i komunikacji (na stałe z działem zdalnie współpracują także grafik oraz klubowa TV);
- budowanie długofalowej strategii marketingowej i wizerunkowej klubu, wyznaczanie celówi odpowiedzialność za ich realizację;
- tworzenie budżetów marketingowych i promocyjnych oraz kontrola ich realizacji;
- opracowywanie media planów i aktywne ich wdrażanie;
- współpraca ze sponsorami klubu, negocjowanie, przygotowywanie i kontrolowanie realizacji umów oraz świadczeń finansowych; przygotowywanie ofert sponsorskich;
- organizowanie lub nadzór nad organizowaniem wydarzeń klubowych: meczów, spotkań biznesowych, konferencji prasowych, eventów promocyjnych;
- współtworzenie identyfikacji wizualnej – opracowywanie koncepcji sezonowych layoutów materiałów graficznych, strojów meczowych, materiałów reklamowychi innych;
- współpraca z drukarniami, agencjami zewnętrznymi, podwykonawcami oraz pozostałymi działami;
- monitorowanie działań konkurencji oraz trendów pojawiających się w Social Mediach, digital marketingu, marketingu sportowym;
- nadzór nad kreowaniem komunikacji wizerunkowej w Social Mediach i mediach własnych – kanały: Facebook, Instagram, Twitter, strona www;
- aktywny udział w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi;
- przygotowywanie sesji zdjęciowych i scenariuszy filmów reklamowych;
- opracowywanie działań w zakresie CSR i aktywne ich wdrażanie.
Nasze wymagania:
- wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, event management, PR;
- minimum 3 lata doświadczenia w obszarach marketingu, komunikacji, budowania marki;
- doświadczenie w zarządzania zespołem, zdolności przywódcze;
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii;
- doskonałe zdolności organizacyjne, kreatywność, inicjatywa, umiejętność wyznaczania nowych kierunków działania;
- wysokie zdolności komunikacyjne;
- kreatywność i otwartość na działania niestandardowe;
- punktualność i rzetelność;
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
- samodzielność i samodyscyplina;
- nastawienie na efektywność działań;
- odporność na stres;
- gotowość do pracy w weekendy;
- mile widziana znajomość programów graficznych Photoshop i Canva;
- umiejętność redagowania i tworzenia prostych umów;
- znajomość branży sportowej będzie dodatkowym i ważnym atutem;
- prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- dużą samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań;
- ciekawą pracę w klubie sportowym;
- atrakcyjne i motywujące warunki wynagrodzenia;
- dynamiczną i pełną wyzwań pracę;
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ewentualnie B2B;
- prywatną opiekę medyczną.