Trefl Sopot

Trefl Sopot Najbardziej Medialnym Klubem ORLEN Basket Ligi 2024/2025

22 godziny temu | 25.06.2025, 12:31
Trefl Sopot Najbardziej Medialnym Klubem ORLEN Basket Ligi 2024/2025

Wczoraj w siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego w Warszawie została zorganizowana uroczysta gala podsumowująca rozgrywki ORLEN Basket Ligi i ORLEN Basket Ligi kobiet w sezonie 2024/2025. W trakcie wydarzenia przyznano nagrody indywidualne, drużynowe oraz klubowe. Wśród uhonorowanych znalazł się Trefl Sopot, który osiągnął najwyższy ekwiwalent reklamowy i tym samym został wybrany Najbardziej Medialnym Klubem ORLEN Basket Ligi 2024/2025!

Po raz drugi z rzędu koszykarze Trefla Sopot zakończyli sezon z medalami koszykarskiej ekstraklasy. Żółto-czarni walczyli nie tylko w zmaganiach ligowych, ale także brali udział w drugich najważniejszych rozgrywkach europejskich, czyli EuroCup, oraz uczestniczyli w turniejach o Superpuchar Polski i Puchar Polski. Jako przedstawiciele Trefla Sopot zawodnicy i trenerzy byli aktywni nie tylko na parkiecie, ale także poza nim. Sopocianie brali udział w wielu akcjach CSR, które szeroko były opisywane przez przedstawicieli mediów w regionie i całej Polsce.

To wszystko dało swój efekt podczas uroczystej gali ORLEN Basket Ligi. We wtorek 24 czerwca w Warszawie przedstawiciele rozgrywek ogłosili, iż Trefl Sopot był Najbardziej Medialnym Klubem ORLEN Basket Ligi 2024/2025! Aktualni brązowy medaliści PLK wygenerowali ekwiwalent reklamowy na poziomie 107 380 000 złotych i wyprzedzili nowego mistrza Polski, Legię Warszawa (105 900 000 złotych). Na kolejnych miejscach uplasował się drugi z finalistów PGE Start Lublin (96 030 000 złotych) oraz nasz ćwierćfinałowy rywal King Szczecin (79 610 000 złotych).  

- Przede wszystkim chciałbym pogratulować i podziękować wszystkim, którzy pomogli nam zdobyć tę nagrodę dla Trefla Sopot. Dziennikarzom, fotografom, komentatorom, reporterom i innym przedstawicielom mediów, dzięki którym przez cały sezon mówiono i pisano o Treflu Sopot. Dziękuję drużynie i trenerom za wzorową współpracę z naszym działem komunikacji – powiedział po odebraniu nagrody prezes Trefla Sopot, Marek Wierzbicki.

Na infografice wręczonej przez wiceprezesa Instytutu Monitorowania Mediów Sebastiana Bykowskiego oprócz liczb dotyczących ekwiwalentu reklamowego znalazło się także pięć innych kategorii wartości wygenerowanych przez kluby – internet, prasa, RTV, social media oraz zasięg. W czterech z nich liderem był Trefl Sopot!

- Najwyższy ekwiwalent medialny i ta liczba robiąca ogromne wrażenie, czyli ponad 107 milionów złotych, oraz inne najwyższe wartości, to dowód na ciężką, codzienną pracę wszystkich przedstawicieli Trefla Sopot. Cieszę się, że dzięki niej możemy najlepiej w kraju eksponować marki naszych Sponsorów. Skorzystam z okazji i zaproszę innych, potencjalnych Partnerów do rodziny Trefla Sopot -  najbardziej medialnego klubu sezonu 2024/2025 – mówi Marek Wierzbicki.

To kolejna nagroda Najbardziej Medialnego Klubu koszykarskiego dla Trefla Sopot. W zeszłym roku żółto-czarni zajęli 1. miejsce w rankingu Forbes Polska, Przeglądu Sportowego oraz Pentagon Research.



Udostępnij
 

Sponsorzy i Partnerzy

Sponsorzy Tytularni
SPONSOR ZŁOTY
Sponsor Strategiczny
Partnerzy wspierający i techniczni
Patroni medialni
Sponsor Tytularny Orlen Basket Ligi
7645376